Isoäitini tekemästä päiväpeitosta lähti purkautumaan yksi neliö. Yritin parhaan kykyni mukaan korjata sitä, mutta eihän minulla ole edes niin pientä koukkua kuin olisi pitänyt! Ihailen aivan suunnattomasti isoäitini taituruutta: niin ohuesta langasta niin kaunis peitto/peittoja! Miten nuo kukan keskiosan palleroiset edes tehdään?



Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.