Vasta toissa viikonloppuna saimme aikaiseksi laittaa joitain joulukoristeita huusholliin. Olohuoneen ikkunaan laitataan joka joulu palloja roikkumaan. Nyt ostin Fiskarsista muutaman vihreän pallon punaisten, valkoisten ja kirkkaiden joukkoon. Vaikka pidänkin vaaleahkoista kodeista, jollaisia sisustusohjelmat ja -lehdet ovat pullollaan, ei sellainen minulle sovi; minä tarvitsen värejä!

Joulukuu_5%20006-normal.jpg

Joulukaktus on taas ihan aikataulussa! Viime joulunaikaankin se kukki ihanana kukkamerenä.

Koti täynnä sydämiä...

Joulukuu_5%20017-normal.jpg

Yhdellä tyttöporukkaretkellämme Riikaan ostin kaksi suloista koiraa; luu suussa on tietysti ruokaa rakastava Melli ja iloluontoinen nappisilmä Halla. Minä tietysti olen tuo pörröpää :)

Yleensä olen nämä ottanut jouluksi pois, mutta nyt ne saavat jäädä.

Joulukuu_5%20019-normal.jpg

Kerran olin joulumarkkinoilla Salzburgissa. Sieltä mukaan tarttui maapallo ja sydän - tietty!

Joulukuu_6%20005-normal.jpg

Joulukuu_6%20012-normal.jpg